29 Ağustos 2012 Çarşamba

Kına gecesi kurabiyeleri


Aylar önce sevgili Oya Hanım, müstakbel gelini Özlem’in kına gecesi için kurabiye yapmamı istediğinde çok heyecanlanmıştım, çünkü bu benim ilk siparişimdi. “Yaparım” demiştim ama “Ya yapamaz ve mahçup olursam” diye düşünmeden de kendimi alamıyordum. Sonuçta çok özel bir gün için yapılacaktı ve gerçekten o güne yakışır güzel kurabiyeler yapmam gerekiyordu. Bu arada bir kaç sipariş daha aldım ve kendime güvenim arttı. Vee bu kurabiyelerin yapım günü geldi çattı... Dedim ya, ne kadar kendime güvensem de çok heyecanlıydım. Çünkü el emeği ile yapılan işlerin sonunda ortaya çıkan şeyi seyretmenin keyfi bir başka. Özellikle bu işi gerçekten severek yapıyorsanız. Sonunda kurabiyeler yapıldı, bitti ve Pazartesi günü teslim edildi. Oya Hanım’ın tepkileri herşeye bedeldi doğrusu :)   Güzel övgüleri için ben de ona çok çok çok teşekkür ediyorum. Oğlu Eren ve eşi Özlem’e de bir kere daha sonsuz mutluluklar diliyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder